imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

azt hittem nincs ennél rosszabb ,de tévedtem :\

2012.10.13. 22:23 | ~anne | Szólj hozzá!

amikor elhagytál, azt hittem nincs ennél rosszabb érzés. az emlékekbe temetkeztem,és nem mozdultam ki a szobámból, az párnáim voltak a legjobb barátaim, és az arcom sebessé vált a könnyek zuhatagától. ennél rosszabb már úgysem lehet.. és azon a napsütéses délutánon,amikor vásárlással próbáltam elterelni a figyelmem rólad, persze mindenről te jutottál eszembe. a fagyis néniről,akivel mindig megvitattátok az időjárást, a bevásárlókocsiról ,beugrott,hogy mennyit toltuk egymást ,mert veled a legegyszerűbb pillanatok is tökéletessé váltak. és ahogy éppen több tucat bevásárlótáskával baktattam, a kedvenc szűk utcánkban,odanéztem a kedvenc padunkra ,ahol mindig ültünk,ahonnan ráláttunk a Tiszára,és a kacsáinkra,akiket már el is neveztünk.
és a padon.. ott voltál.. de nem egyedül. a karjaidban egy gyönyörű lánnyal, és meghallottam az őszinte kacajod,ami annyira hiányzott már,de ez a nevetés most hatalmas lyukat karistolt a szívembe. a lány ezután beletúrt a hajadba és egy hatalmas puszit adott a szádra. csak én túrhattam a hajadba, csak az enyém volt a tökéletes szád.. a táskák kiestek a kezemből, a megvásárolt ruhák pedig a földre hullottak, persze mindez hatalmas zajjal, az ifjúpár pedig hátranézett, a lány felugrott ,hogy segítsen ,én persze ellenkeztem, gyorsan összedobáltam a táskába a cuccokat,de végig lefelé néztem,nem mertem bele nézni a szemükbe. egyrészt,ha megláttam volna Őt újra életnagyságban, helyben meghaltam volna. másrészt a torkomban már egy hatalmas gombóc növekedett, a könnyeim elő akartak ismét buggyani, ezért felkaptam a táskáim és megfordultam, és szaladtam szaladtam,nem tudtam merre. csak innen el. a lánynak hallottam még értetlenségét, a viselkedésemen. nem érdekelt már semmi, csak futottam ki a világból. minél messzebb,minél távolabb a fájdalomtól, nem akartam mást ,csak kitépni őt a szívemből,kitépni ezt a hatalmas fájdalmat és ezt a hatalmas tátongó űrt...Tumblr_m8abz6ujjx1qmr009o1_500_large

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr804846897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása