imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

Szerelmem története

2015.07.05. 16:22 | ~anne | Szólj hozzá!

3 kerek éve,amikor belenéztem abba a különös kék szempárba tudtam,hogy ez még a sírba fog vinni, tudtam,hogy ez valami más lesz ,és hogy ez sokáig el fog kísérni,hogy ez megfogott és nem fog nyugodni hagyni.
Nos, tényleg nem hagyott nyugodni, főleg ahogyan egyre jobban kezdtem megismerni azt a titokzatos lényt,és ahogyan ennek varázsa magával ragadott. De nem volt egyszerű,ő nem akart igazán,és egyszercsak amennyire az egekbe repített ledobott a legmélyebb gödörbe. De sosem volt köztünk semmi,csak véget nem érő beszélgetések és egy közös hét, amelyet sosem fogok elfelejteni. Egy közös hét ,melyen végig táncoltuk az éjszakát, a csillagokat lestük, borízűeket nevettünk, és ezeket követték a hétköznapok melyeken csak beszélgettünk a semmibe. De te maradtál a távolságtartó mivoltodban, a magányodban, a saját szabályaiddal.
És villámcsapásként sújtott az amikor nyilvánosságra hoztad ,hogy mással vagy.
Összetörtem és akkor tudatosult bennem,hogy nagyon megszerettelek és sokat jelentettél nekem.
Ezután következett a végeláthatatlan bulizás, a szórakozásba való menekülés, az elfojtás.
És egy ilyen reményvesztett bulin történt ,hogy rátaláltam egy másik igéző kék szempárra ,akik megnyugvást nyújtott nekem. Nem volt egyszerű a kezdet, bonyodalmak követték egymást,de biztos voltam benne,hogy egymásra vagyunk hangolva,hiszen olyan végeláthatatlan beszélgetéseket tudtunk folytatni,és egymást olyan szépen kiegészítettük,hogy egyértelmű volt a dolgok komolyabbra fordításra. Minden fájdalom amelyet nekem az a rejtélyes szerelem okozott nekem, te elsöpörted és biztonságot nyújtottál, amivel engem is megszilárdítottál, elhitetted ,hogy én is lehetek elég jó.  És szépen , gyönyörű emlékeket gyűjtve, kialakítva egy álomba illő harmonikus kapcsolatot több,mint másfél évig evickéltünk együtt. És az okokat nem boncolgatva,talán a férfi ösztöntermészet, talán a női túlzott aggodalom miatt, de baljós hónapok következtek,amelyek egy éles véget eredményeztek. Elvágták a kapcsolatunk.
Ellenben a másik zűrzavaros,korábbi lángoló kapcsolattal,amely sosem szakadt meg igazán. A biztos kapcsolatom során is sokszor feltűnt. Vagy emlékképek vagy véletlen találkozások formájában. Mindenesetre sokszor volt gondolataim vendége ez a titokzatos figura.
És amikor a biztosnak tűnő elhull és rájössz ,hogy ez is csak olyan ,mint a többi és te képzeltél bele túl sokat ,és darabokra hullasz ,és nem találod magad, elveszíted a hited ebben az életben,na akkor jön a csoda.
Melléd áll, az akiről nem si gondolnád. Az ,aki egyszer miatt sírtál , az lesz az őrangyalod. Ő hív fel, találkozik veled, emel ki a legsötétebb veremből, ő nyújtja a legbiztosabb támaszt, és észrevehetetlenül,újra ott tartotok ,mint három évvel ezelőtt. Csak a bizonytalanból lesz biztos, és az a szenvedély ,amelyet először éreztem ugyanolyan szenvedéllyel izzik. Az a megmagyarázhatatlan kötelék mindig ott lebeg köztünk,ennyi idő után is. És amikor beteljesedik, ez akkor sem múlik el.
Viszont a dolgok komplikáltságából adodóan ez csak egy definiálatlan kapcsolat. Nem,nem vagyunk együtt, de többet tudunk egymásról ,mint bárki más rólunk, de éjszakánként 3 órákat telefonálunk, de néha együtt alszunk, és barti körünk kínos helyzetekbe hoz egymás előtt, pontosan az idétlenségünk miatt.
De nekünk nem kell kötődés,bizalom,hiszen az csak fájdalmat hoz,azt hiszem. Mindezek ellenére úgy érzem ez már jóval több ,mint egy definiálatlan kapcsolat.
A sors iróniája,hogy sosem ment ki a fejemből Ő, és hogy minden szerelmes dal és film hallatán és láttán egyből ő volt az első gondolatom,még a "bomba biztos" kapcsolatom során is. Ő volt az én elérhetetlen végzetem. És az,hogy most Ő vígasztal azért a fájdalomért,amelyet az okozott, aki az Ő általa okozott fájdalmaim csillapította, az már egy paradoxon. Olyan ,mintha a saját hibáit tenné jóvá. Veszélyes játékba keveredtem ,hiszen elértem az elérhetetlent, igaz csak félig,hiszen nem úgy az enyém ,ahogyan az meg van írva,hanem a mi kis különös módunkon ,de már ez is felfoghatatlan és hajmeresztő.
Az amikor, egy ölelésből felpillantasz és abban a szempárban veszhetsz el ,amelyről éjszakánként álmodsz és abban a gyengéd csókban és érintésben úszol, amely maga a tökéletesség az már annyira kellemes ,hogy bűnnek érzed.

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr57602096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása