imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

augusztus eleji összefoglaló :)

2013.08.06. 12:00 | ~anne | Szólj hozzá!

Huha,régen jelentkeztem ,de most megpróbálom bepótolni a dolgokat.

ELőször is ,most belevetettem magam ,teljes valómmal a nyárba,mert lejárt a munkaidőm, és megkaptam a fizetést! JUHÉÉÉ! Voltam már shoppingolni, a csajokkal ezerrel strandolunk midenfelé, és megyek augusztus legvégén fesztiválozni. Ráadásul most nincsennek olyan problémáim,hogy csak azért ne menjek valahova ,mert nincs éppen pénzem. Szóval boldogságosság ;) 



Másodszor E. végre kimondta ,hogy 'SZERET'. Tudom másoknál ez egyik napról a másikra megy, már egy hét után,de ő nem ilyen. Hanem a szavainak súlya van, ha ezt mondja, tényleg így gondolja, vagyis remélem. De annyira hihetetlenül jól esett :) 
Ráaadásul rájöttem,hogy ő a világ legértékesebb embere, amit én egyszer nem becsültem meg eléggé..Értitek mire gondolok, és akármennyire is próbálom elfelejteni, néha előbuggyan a tudatalattimból és nem hagy nyugodni..
Főleg,hogy bebizonyosodott,hogy neki nem voltak ilyen kis kalandjai, semmi félék. Csak én voltam neki és az előző barátnője,MINDEN TEKINTETBEN. Nekem pedig a múltam pedig,akár jellemezhetjük  a 'szűzkurva' szóval is. De barátnőm nyugtatgatott ,hogy ne rágódjak ilyesmin, éljek a jelennek,a múltamon már úgysem tudok változtatni, csak élvezzem,hogy ennyire rátaláltam a tökéletes emberre.



Van még egy dolog ami bánt.. Megismerkedtem Barnával, aki egy afroamerikai fiú,még május végén posztoltam róla. És azóta írogatott, hívogatott,de egy ideje nem válaszoltam neki, nem azért,mert valami rosszat csinált,vagy azért ,mert haragudtam rá, csak szimplán nem volt időm,kedvem,hangulatom. És szegénynek sok válaszolatlan sms-e maradt. És ma reggel véletlen felhívtam,de nem volt bátorságom beleszólni, utána meg ahogy hívott véletlen egyből felvettem és kinyomtam. Erre írt nekem egy nagyon csúnya sms-t,ami szíven talált, és válaszoltam neki ,de elég haragos válaszokat,kaptam ,amit meg is értek,de én nem akartam megbántani, nem hittem volna ,hogy egyetlen találkozás után ,ennyire akar látni, meg ilyenek. De most már késő bánat, csak kicsit para ez az egész, mert tudja a számom a nevem, szóval kellemes ez a  helyzet...



És annyira örülök,hogy vannak igaz barátaim és szerető családom, akik tényleg megértenek, és akármit elmondhatok nekik, nagy segítség ez a mindennapokban. Ha a fejem tele van mindenféle zűrrel,kételyekkel , egyszerűen csak hívom őket és minden megoldódik. Köszönöm Istenem,hogy adtál nekem igaz barátokat és szerető családot! ♥




Szóval próbáljuk élvezni maradék időt,ami a nyárból hátra van, és ijesztő módon repül. Ne rágódjunk a múlton,hanem éljük meg ezeket a csodás pillanatokat! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr545447334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: barátok tökéletes szabadság szerelem nyár summer
süti beállítások módosítása