imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

hirtelen felpezsdült élet?!

2013.06.04. 18:13 | ~anne | Szólj hozzá!

tudjátok annyit hisztiztem már itt a nyárifiúm miatt..
szörnyű.. 
ahogy visszaolvastam rájöttem milyen szánalmas vagyok.
akármennyire is az esetem, akármennyire is szerettem ,ő már réges-régen túl van rajtam ,így hát én minek éljek a múltban?
Tumblr_m4v8wmix1d1qlcfsso1_500_large
így hát eldöntöttem, tovább lépek, végleg!

már majdnem egy hónappal ezelőtt,elhatároztam ,hogy csak bulizok egy jót az osztálytársaimmal.
házibuli volt.
és folyt a szesz, a lányok pedig nagyon jó arcok voltak.
jól éreztük magunkat, amire odaértünk már kicsit pangott a buli ,mi pedig feldobtuk.
táncoltunk,énekeltünk és beszélgettünk mindenkivel.
míg a legjobb barátnőm oldalba nem bök,hogy a buli leghelyesebb sráca 'a göndörhajú viszkis lány't keresi.
és már ott is volt mellettem, és táncoltunk.
annyira édes volt. tudjátok az a tipikus kék szem, szőke haj, kisportolt test.
bár mivel már elég illuminált állapotban voltam ,nem emlékszem minden részletre tisztán,de rengeteget táncoltunk. utána irtó szomjas lettem, és mondta ,hogy keresünk egy kutat.
kézen fogva sétáltunk át a városon, a kúthoz.
és egyszer csak felkapott és úgy szaladtunk,mint valami bugyuta szerelmes filmben. 
nagyon tetszett, aranyos volt.
a kútnál ittunk, összefröcsköltük egymást, utána leültünk egy padra ,de nagyon fáztam így megkaptam a pulcsiját.
az ölébe ültetett és bámultuk a csillagokat. aztán pedig egyszerűen csak elvesztem a szeme kékségében :) 
olyan csodálatos volt. ráadásul nagyon tetszett neki a göndör hajam (!!) és a különös alkatom.
utána futottunk visszafelé ,egy bokrot nem vettünk észre és a földön landoltunk. egymás hegyén,hátán.
annyira szép volt,komolyan. tipikus romantikus éjszaka :) 
azóta mindennap beszélek vele (legyen E!). szóval E. mindennap ír, pársor szóba is jött,hogy találkozzunk ,de valahogy mindig elmaradt. igazából lehet ,hogy nem is akar többet? 
pedig annyira édes , és nem az a bunkó típus ,hanem rendes gyerek és idi
óta akárcsak én.
Large

akkor ott van a nigga fiú, akiről már meséltem "barna" . azóta írogatja az sms-eket és ha minden igaz összefutunk vele pénteken.
562875_315113935247717_510038859_n_large
jaa és hétvégén szóba jött még valaki. barátnőmnél volt buli, az új pasija is ott volt, vele a pasija legjobb haverja. akit már régóta ismerek, elég vicces gyerek ,tipikus partiarc, de nagyon beképzeltnek hittem még régebben és egyre szimpatikusabb lett vagy nem is tudom. és egyszer kavartam vele ,amikor féltékennyé akartam tenni a nyárifiúm. tehát ott volt ő is a hétvégi buliba, ahol megint elszaladt a ló velünk kissé.. és egymás karjaiban kötöttünk ki . : ) és meg kell mondjam ,iszonyat édes volt, szaladtunk át az éjszakán, a nyakában ültem és tépett nekem még virágot is , igaz a tüskéje megszúrta, de igazán hősies volt. és utána négyesben annyira jól elvoltunk ,együtt lógtunk egész reggelig, utána pedig négyen aludtunk együtt.. és amikor kikísértük a  fiúkat a buszukhoz ,tényleg olyanok voltunk ,mint egy pár. pedig bennem fel sem merült ,hogy esetleg ez a fiú többet is szeretne netán.. legyen A! szóval A. az a tipikus skalpvadász,de elvileg azt mondta ,hogy aranyos vagyok és megtudnám fogni, meg bírja ,hogy ennyire bolond tudok lenni. és tényleg jó volt vele azon az éjen ,de nem tudom elképzelni ,hogy komolyan kellenék egy ilyen fiúnak, túl nagy arc hozzám.. mellesleg egy suliba járunk.. fu miről beszélek egyáltalán?

Tumblr_mkfhjhaktj1qiw5v2o1_500_large
ja és még ha ez nem lenne elég,megismerkedtem egy helyes török sráccal, a buszon mind a félóra utat végig beszélgettük..

OMG!
mi lesz veled kicsi Anna? 
mondjuk körülbelül semmi..
ha hozom a formám, mindent sikerül elbaltáznom.

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr404623013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása