imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

munkabeszámoló

2012.07.31. 21:56 | ~anne | Szólj hozzá!

Nap nap után.. A szürke dolgozós napjaim :| Fárasztóak unalmasak, munka közben sokszor gondolkozom az életemen, a világ dolgain, és még jobban elszomorodok.
És akkor... Ma a monoton munkám közepette, megpillantottalak. De nem láttalak még ezelőtt , de valami volt benned. A megjelenésed, a mosolyod vagy valami... Annyira néztelek ,hogy sikeresen felbuktam s kiejtettem ami a kezemben volt. De te odajöttél és segítettél,nem hittem, el ,hogy ez valóság lehet.
Utána új munka jött ,kettesével kellett dolgozni, veled lettem párba. valami vicces beszólással kezdted, utána pedig ömlöttek belőlem a szavak és belőled is. :) Elbűvöltél a kitűnő meglátásoddal, a világról alkotott véleményeddel. 
Már mindenről beszélgettünk amikor feltetted ezt a kérdést:
-És ismered a barátnőmet? Ő is abban a suliban tanult ahol te.
A lélegzetem elakadt, és a szívembe hatolt jó mélyen a fájdalom. 
-Hogy kiiit? :O -kérdeztem dadogva. De miután ráeszméltem az arckifejezéséből ,hogy nem viccel, pontosítottam:
-Hogy kit? Mármint mi a neve? :) - közben egy cseppet sem érdekelt, ki ez a lány.

Csak magamban hüledeztem tovább csendesen, és azon gondolkoztam,hogy miért akasztott ki ez a tény ennyire. El is búcsúzott,hiszen véget ért gyorsan a közös munkánk, és vissza kellett mennie. Egy kis idő múlva ,amikor rajta gondolkoztam,és azon tűnődtem,hogy barátok leszünk,nem törődök a vonzerejével,amikor megjelent mögöttem.
-Anna a neved ,ugye jól emlékszem?
- és belenézte a szemibe és elbűvölődtem.

-Aha -csak ennyit tudtam kinyögni,mint valami ostoba liba.
-Akkor holnap neked sem kell bejönnöd,majd csütörtökön találkozunk! Szia!- és ha jól láttam még kacsintott is egyet mellé :)
~alig tudok valamit rólad, de már is elloptad a szívem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr454689291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása