imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

szemfényvesztés meg pusztítás.

2013.05.02. 22:12 | ~anne | Szólj hozzá!

néha túl sokszor is jártam,a táncot tiltva lépve:
csókok törtek porrá rajtam,könnyek mosták szét a vérem.
húzd meg hát most, célozz éles szemmel, a célkeresztben érdemelten mondom el,hogy:

én nekem te. nekem te nem vagy más szemfényvesztés meg pusztítás. 
ha rossz vagyok csak te vagy az ok. pusztítás vagy,nekem te .(...)
bő ruhába bújt a képzelet,tudtam jól,hogy te is élvezed
most azt mondom ,hogy ég veled.
célozz rám most,mondd hogy megérdemlem.
a célkeresztben nézek vissza, elmondom ,hogy én nekem te.(...)
olyan szép volt minden, most is érzem
királykék dalban szólt énekek, hallani lehet
nekem te, neked én, lényünk többször összeér
célozz rám most, éles szemmel
                                                                                                                                  /Bye Alex:Nekemte/010e8a7458fb11e2bf5322000a9f38c3_7_large

én már első hallásra beleszerettem.
különös.őszinte...
igazából rengeteg jelzőt használhatnék rá, de azt hiszem ,azzal mindenki egyetért,hogy hatást gyakorol.
kell ennél több? 
 egy műnek(akár zenei vagy képzőművészeti alkotásról beszélünk) a legfontosabb feladata az ,hogy megmozgassa a fantáziánkat, elindítson bennünk valamit.
na most akkor, ez a szám szerintem pontosan ilyen.
a szövegét imádom. imádom a verseket. ez is költői magasságokban van azt hiszem.
meg nekem mostanság nagyon bejönnek ezek az önvallomásos cuccok. ezek az őszintén a  szerelem erejéről, a szerelem ránk gyakorolt hatásáról, az önmarcangolásról, arról hogyan éljük meg a legszebb és a legrosszabb pillanatokat, és szeretem ha a szöveg hallatán felidéződnek bennem azok a pillanatok, a meghatározó percek.
mindenesetre, átküldtem a másik felemnek.(a legeslegjobb barátnőmnek, aki mindig ott van mellettem, és csodálatos ízlése van ,hozzám hasonlóan)
és nem csalódtam benne. a hangzással is ki volt békülve, a szövegért meg egyenesen odaáig volt, emlékképek ugyanúgy előjöttek neki is, ahogyan nekem is
azt hiszem érdemelten mondom el ,hogy10/10 nekünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr545263014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása