imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

felejtenélek..de nem megy.

2013.03.12. 20:11 | ~anne | Szólj hozzá!

el vagyok veszve.
tudtam ,hogy nem kellek neked,egy kalandnál nem jelentettem többet, míg te nekem a mindenem voltál. ezért túl akartam rajtad lépni.
és jött egy fiú aki szeret, elfogad amilyennek vagyok ,megbecsül. és milyenek vagyunk mi nők? nekem még mindig te kellesz. de mivel már lemondtam rólad, megpróbáltam szeretni azt a fiút, több-kevesebb sikerrel..
és egyszer csak újra megjelensz. felforgatsz újra mindent, hiába kapálódzom ellened , bújkálok előled , megint beléd botlom. vagy ha éppen nem beléd,az idióta haverjaidba akik rólad kezdenek beszélni. vagy csak a rádióban hallom a police számodat, és elkap a sírógörcs. vagy csak kapok egy nőnapi üdvözleted tőled,és amikor elolvasom az utcán kiesik a telefon a kezemből ,lefagyok és az emberek értetetlenül bámulnak rám.
aztán kiderül,hogy barátnőd van ,aki egy utolsó riba*c,de te imádod szerelmes vagy,talán annyira amennyire én beléd. aztán véletlen megtudom,hogy a lány megcsal,és ha én elmondom neked kb. lefejeznek. az egészben az a legszánalmasabb ,hogy sajnállak ,mindazok ellenére amiken miattad keresztül mentem. 
nem tudom meddig kell még küzdenem ellened, meddig kell még a felejtéssel próbálkoznom. nem tudom hány hónapig ,évig fog még fájdalmat okozni még a gondolatod is.
nem tudom miért vonzódom ennyire hozzád,nem tudom mi kell ennyire belőled. érdekes vagy és furcsa. különc,akárcsak én. keménynek és menőnek mutatod magad,de pontosan tudom,hogy a felszín alatt milyen érző szív lakozik. küzdesz a kettősségeddel,akárcsak én.
talán soha sem tekintettél rám egy skalpnál többként. az agyam pontosan tudja,hogy csak játékszer voltam. de a szívem remél szüntelenül,és lényed belém vésődött örökre és tovább..
pontosan tudom ,hogy el kellene felejtselek ,de ez teljességgel lehetetlen.
Luckyoptimist.com-forget_large

A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr305131540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása