imagine!

 

inspiration


 








































 

 

 

 

 

 

 

 

 












ezt csak akkor érzed ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz!

Ha a művészetről kérdeznélek, szakkönyvek tucatjaiból tudnál idézni. Michalengelo, sokat tudsz róla. Sorolnád a műveit, politikai terveit, viszonyát a pápával, szexuális beállítottságát, mindent. De azt nem tudod, milyen érzés a Sixtus-i kápolnában állni, sosem néztél még föl arra a csodálatos boltozatra. Sose láttad. Ha a nőkről kérdezlek, máris sorolod a kedvenc típusaidat. Biztosan dugtál is néhányszor. De azt nem tudod, milyen érzés igazán boldogan felébredni egy nő mellett.
Nehéz eset vagy. Ha a háborúról kérdeznélek talán Shakespeare-t idéznél nekem: „Még egyszer a résre újra, barátaim!”. De sohasem harcoltál. Nem halt meg a karodban a legjobb barátod, aki hiába könyörgött neked, nem tudtál rajta segíteni. 
Ha a szerelemről kérdezlek, talán egy szonettel válaszolsz. De nem néztél még nőre, mikor gyenge voltál, olyanra aki egy pillantásával meggyógyít, mintha Isten direkt hozzád küldött volna egy angyalt, hogy kimentsen téged a pokolból. Nem tudod milyen, ha te vagy az ő angyala. Nem tudod milyen örökké szeretni valakit. Történjen bármi, például rákos lesz. És te két hónapig a kezét fogva ülve alszol a betegágya mellett, mert az orvosok is látják a szemedben, hogy nem szívesen mennél látogatási időben. És elveszíteni valakit. Ezt csak akkor érzed, ha valakit önmagadnál is jobban szeretsz. Csak te még sosem mertél ennyire szeretni. 

szombati rémségek

2013.04.02. 15:18 | ~anne | Szólj hozzá!

szörnyű borzasztó szombat.
igazából,sikerült megint leinnom magam. szilveszterkor voltam  utoljára ilyen állapotban.
és az a fiú ,akiről álmodtam,és tudtam ,hogy mennyire lehetetlen és elérhetetelen ez az egész , ott volt.
összetalálkoztunk,és kihívott beszélgetni. az egészben az volt a  legrosszabb ,hogy még alig mondott valamit,de ahogy én belenéztem a hatalmas,őszinte kék szempárba,amihez nincs fogható , megláttam azt az édi kisfiús mosolyát, nem értettem a szavait,csak éreztem ,hogy elhomályosodik körülöttem a világ,és sírtam ,bőgtem,zokogtam mint egy idióta. a tonna szempillafesték össze-vissza kenődött az arcomon, idiótán festettem , az ő tökéletes lénye mellett. és nem bírtam abbahagyni,akármennyire is akartam ,de ott állt mellettem, akit október óta nem láttam személyesen, beszélni meg élőben,azóta nem beszéltünk. még is megjelent az álmaimban ,vagy egyszerűen csak írt egy aranyos üzenetet. de már barátnője volt,több hónapja ,akit imád, az más kérdés ,hogy a csaj egy szajha, és megcsalja amit ő nem lát, csak vakon szerelmes, mondjuk nem is csodálom ,hiszen az a lány gyönyörű, minden meg van benne ami belőlem hiányzik. (most is nehéz a könnyeimmel megküzdeni, de muszáj kiírnom magamból) szóval kérleltem ,hogy hagyjon itt és ne mondja tovább. olyanokat mondott ,hogy : 'ő nem bírt belém szeretni ,de nem akarja ,hogy miatta legyek ilyen rosszkedvű. mert még számítok neki, fontos vagyok'. iszonyat volt. legalább mondaná ,hogy utál ,undorordik tőlem. de még most is annyira édes . azt hiszem ,soha nem tudom kitörölni őt az életemből ,lehet mindig is fájni fog. de meg kell tanulnom kezelni ezt. valahogy túl kell rajta lendülnöm. újra bejelölt és írt üzenetet,hogy mennyire sajnálja. visszaigazoltam,így nap ,mint nap láthatom az újabb szerelmi kiírásokat,és az édes képeit. de meg kell vele bírkoznom.
de egyszer majd elapadnak a könnyeim, kikopnak az emlékek, és ugyanolyan mosollyal fogok tudni élni ,mint előtte.
kiírtom a gondolataimból. sikerülnie kell, remélem. mert ha ez sokáig így folytatódik,már komolyan lelki beteg leszek. Tumblr_mhj7a0oeql1s3jb4ao1_500_large


A bejegyzés trackback címe:

https://anneelete.blog.hu/api/trackback/id/tr775188902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása